Administrator Danych Osobowych – Janusz Popławski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Popławski w Inowrocławiu przy ul. Królowej Jadwigi 16, wykonując obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119/1), przedstawia wymagane informacje dla klientów, którzy powierzyli swoje dane osobowe Administratorowi:
- Administratorem Danych Osobowych jest Janusz Popławski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Kancelaria Radcy Prawnego Janusz Popławski z siedzibą w Inowrocławiu (88-100) przy ul. Królowej Jadwigi 16, NIP 556-118-58-09, nr tel. 52 357-10-42, 601 63-92-13, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dane Osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy świadczenia usługi (obsługi) prawnej (art. 6 ust 1 lit b RODO).
- Po zakończeniu świadczenia usługi, dane osobowe będą przetwarzane w celu dochodzenia, ustalenia lub obrony ewentualnych roszczeń oraz w celu innych prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora dot. prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego (art. 6 ust 1 lit f RODO), a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze m.in. dotyczących obowiązków podatkowych (art. 6 ust 1 lit c RODO).
- Dane Osobowe będą przetwarzane przez okres trwania umowy opisanej w pkt. 2, zaś po zakończeniu stosunku umownego przez okres 6 lat, zgodnie z przepisami o przedawnieniu wszelkich roszczeń (w tym podatkowych) lub do momentu całkowitego rozliczenia pomiędzy stronami.
- W dalszej kolejności dane osobowe będą przetwarzane do momentu wygaśnięcia obowiązków prawnych ciążących na administratorze.
- Odbiorcami powierzonych danych osobowych, w zależności od charakteru umowy opisanej w pkt 2. będą: przeciwnicy procesowi i ich pełnomocnicy, strony postępowań i ich pełnomocnicy, inne osoby uczestniczące w postępowaniach, poczta, firmy kurierskie.
- W związku z powierzeniem danych osobowych mają Państwo prawo żądania od Administratora Danych Osobowych:
- dostępu do danych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przeniesienia danych, w przypadku przetwarzania na podstawie pkt 3 niniejszej informacji.
Powyższe żądania, można skierować pisemnie lub w formie elektronicznej przy pomocy formularzy znajdujących się w siedzibie Administratora Danych Osobowych.
- W związku z powierzeniem danych osobowych mają państwu prawo wniesienia skargi na naruszenie ochrony danych osobowych do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Powierzone dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez upoważnionych do tego pracowników i osoby współpracujące z Administratorem Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy.